سلام من نوازان ۴۷روزشه شربت گرمیچر بدم

۳ پاسخ

خارجی عالیه من میدادم

اگه رفلاکس داره نه چون نعنا داره بیشتر بالا میارن.

اره بعد ی ماهگی میتونی بدی

سوال های مرتبط