مامانایی که جفت تون خلفیه ، از کی حرکات نینی رو حس کردین؟✨️

۱۳ پاسخ

از 16هفته یه چیزایی حس کردم

من تازه امشب قشنگ حسش میکنم با جفت خلفی

بله عزیزم

من از ۱۵هفته حس وول خوردم داشتم اما الان واضح تره خیلی

از ۱۲ هفته به بعد البته بچه دوممه

۱۵هفته بچه دوم

۱۷ هفته بود اولین حرکاتش ولی بیشتر نبضه

من دوقلوام نوزده هفته..اما واضح هیچی متوجه نمیشم

من از ۱۵ هفته حس کردم

من از۱۵هفته حس کردم بچه دوممه

داخل ۱۶/۱۷هفتع بودم ولی قشنگشو ۱۸هفته

از ۱۶ هفته مث نبض بود الان واضحه

خیلی زود
من بار اول هفته ی ۱۳ احساس کردم
البته بچه ی دوممه

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری