مامانا اگه ابله مرغان گرفته باشی ممکنه بازم بگیری

۶ پاسخ

نه عزیزم از کسی نمیگیری، چون بدنت آنتی بادی این ویروس رو داره بخاطر اینکه تو بچگی مبتلا شدی،
بعضیا تو سن بالا ویروس آبله ای که قبلا گرفتن،به دلیل ضعف سیستم ایمنی فعال میشه مجدد که بهش میگن زونا

من شش ماهگی گرفتم سر پسرم ولی خداروشکر مشکلی واسش پیش نیومد خیلی شدید گرفتم

ممکنه کوچولو تو شکم بگیره

بعضیا میگیرند

آره سری بعد زونا میشه

بله عزیزم، زونا میشه، بعدم خدایی نکرده حامله باشی ممکنه خودت علایم ندی، ولی نی نی بگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری