۸ پاسخ

اره سفیده ولی ایشاا که نشونه زایمان نیس البته من ازاولش داشتم

ارهههه.حتی امروز یه لحظه حس کردم کیسه آبه.دو روزه یکی دوبار دیدم زرد رنگ حتی.با اینکه عفونت ندارم.

اره طبیعیه از این هفته

منم خیلی زیاد شده🫤

منم زیاد شده

ترشح کشدار طبیعیه؟😕

من ک هیچ فرقی نکردم
امروز‌صب با درد پریود بیدار شدم خوشحال ک دردام شروع شدن
تو سه ساعت کامل خوب شدمو خابیدم باز😅

من ندارم ترشح چقد دوست دارم زودتر زایمان کنم خدایاخودت کمکم کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی