بچم خیلی خودشو سفت میکنه این طبیعیه؟

۴ پاسخ

خب من فردا میخام برم دکتر اشکالی ک نداره؟

اره برای من هر دقیقه یا راسته یا چپ

من هیچ دردی نداشتم فقط شکمم سفت میشد ماما بهم گف انقباضه🫥

منم شنیدم طبیعیه اک با درد باشه میشه انقباض

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۵ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی