قند داره دندوناش خراب میکنه
هرچیزی از حدش بگذره تبدیل به سم میشه
به این بازاری ها هم اعتباری نیس هم طعم مصنوعی و نگه دارنده داره
قندش زیاده
بده چرا نمیدی من بچم ۱سال و ۳ماهش بهش میدم
چیز بد نداره.ولی در کل زیادم خوب نیست.
کم کم کمش کن متوجه نشه.بجاش آجیل جایگزین کن تونستی یا خوراکیهای دیگه میوه ببین چی دوست داره
نمیدونم ولی شنیدم ژله یبوست میاره قند داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.