تب مهم ترین علائمشه
مامان سام خصوصی بهتون پیام دادم لطفا نگا میکنین
دل درد اسهال استفراغ تب بی اشتهایی رنگ پریدگی
عزیزم پسر من همین چند هفته پیش رودش میکروبی شده بود
علائمش هم تب و اسهال و بی اشتهایی و گاهی هم بالا میاورد
تبی بالا که با هیچ چیز کنترل نشه
بی حالی .تو مدفوع رگه های خونی.اسهال .بالا اوردن مکرر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.