۷ پاسخ

منم شلع ولی هربار از دهنش درمیارم فشار میدم شیر زیاد میاد

ولی اکثرا هر بار شیر میدم از اون یکی میره

از من دوماهگی که بردم نسبت به نمودار ۲۰۰ گرم کم داشت

منم سینه م شل میشه یعنی شیرم کم شده دیگه آره ؟؟؟

من سینه هامو کم‌کم باید تو شلوارم بکنم
شل و ول و رها
ولی شیر میدم به بچه ام قشنگ
شسر خشک کمکی هم اصلا ندادم
اون مک‌ بزنه میاد

اون مک میزنه شیر میاد عزیزم نگران نباش بیقراری ک نمیکنه؟

اره منم همین حس رو دارم در صورتی ک همه اینجورین.کمکی میدم

سوال های مرتبط