سلام خانوماگل 😍
چندتا اسم دختر قشنگ بگین بهم 🤩

۱۹ پاسخ

برای من هیچ اسمی شیرین تر از اسم های حضرت فاطمه(س)نیس.

ملکا😍😍

نورسا🥰نورا🥰

من میخوام بزارم لیانا

آترین .... آریسا آرتمیس

اسم نبات بنظرتون قشنگه؟

اسم های اصیل ایرانی همشون قشنگن

نورا حسنا دلسا اسما یسنا

سلین

بچتون دختره به سلامتی عزیزم تروخدا ویارات چی بود جیا میخوردین زیاد میخوابیدین یا کم؟؟

ثمین ،لعیا،نور،لِنا

نفس خیلی دوست دارم

فاطمع حلما. نورا. محیا. سلما

رستا
نورا

خوبه. یا بازم بگم

دلسا. دلنسا دلنیا. دیدار دنیا هستی. نفس. گیسو. گیتی.

نورا

پناه
دلوین
لنا

الان میان میگن پناه، نبات، ماهلین 😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی