سلام خوبین دیگه آزمایش یاسنو هست بجز سونو وزن

۵ پاسخ

آره فک کنم

فکر کنم هفت ماهگی آزمایش قند هست. زایمانت طبیعیه ؟

فک کنم 30هفته

بله هست سونو چسبندگی جفت

هفت ماهگی آزمایش قند و خون تکرار میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری