۲ پاسخ

درد شدید نبود ولی همیشه احساس میکردم و اذیت میشدم و شکمم سفت میشد ن نوار قلب از بچه گرفتن

سلام منم تو ۳۴هفته درد زیر شکم داشتم رفتم زایشگاه گفت انقباض داری برو جا متخصص رفتم دارو داد خالا مصرف میکنم بهترم داروها باعث جلوگیری زایمان زود رس میشن

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد