با یه روز تاخیر صب پریود شدم😔سومین ماه اقدام

۷ پاسخ

بنظرت مشکلی هست؟من گیج شدم
من ازمایش اینا دادم گف همه چیت عالیه ولی نگران شوهرمم اون ازمایش نفرستاد
میگم نکنه چله داریم؟از کجا بفهمیم

منم سومین ماه اقدام و امروز یه روز تاخیرم و هنوز خبری نیست ولی شدید درد دارم
بی بی منفی شد😑😑😑

من یه سالو نیمه اقدامم این ماه با یه روز تاخیر پریود شدم

منم مثل شما 😁😁😁
انشاءالله پس این ماه فرصت داریم تقویت کنیم خودمون و جای بچه هم تمیزتر و محکم تر باشه.

من ماه ۱۰ اقدام نتیجه گرفتم

منم ۳ماه اقدامم پریود شدم

ناراحت نباش من چهارساله اقدامم الان بتا دادم جوابش ساعت ۲ میاد

سوال های مرتبط

مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری