بنظرت مشکلی هست؟من گیج شدم
من ازمایش اینا دادم گف همه چیت عالیه ولی نگران شوهرمم اون ازمایش نفرستاد
میگم نکنه چله داریم؟از کجا بفهمیم
منم سومین ماه اقدام و امروز یه روز تاخیرم و هنوز خبری نیست ولی شدید درد دارم
بی بی منفی شد😑😑😑
من یه سالو نیمه اقدامم این ماه با یه روز تاخیر پریود شدم
منم مثل شما 😁😁😁
انشاءالله پس این ماه فرصت داریم تقویت کنیم خودمون و جای بچه هم تمیزتر و محکم تر باشه.
من ماه ۱۰ اقدام نتیجه گرفتم
منم ۳ماه اقدامم پریود شدم
ناراحت نباش من چهارساله اقدامم الان بتا دادم جوابش ساعت ۲ میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.