تو عکس که کوچوتر میزنه
حالا شما چرا هعی میای میگی؟ اگه اینجوریه که ماسشالله
اعلام کردن نداره
ولی عزیزم یکم عجیبه راستش مخصوصا که شمام هعی میای میگی
ماشاالله خدا حفظش کنه چرا میای میگی مثلا که چی بشه.
نه بابا این قدر نیست قدش، ی متر بزار کنارش ببینیم، درضمن اینقدر دلیل نداره که بگی، چشم میزنی بچتو☺🙄
محاله این قد باشه دختر من 78 بود تو یکسالگی بهداشت گفت تو رنج بلندترین خودشه
قد 98 مال دوسالگی هست و در ضمن این عکس کاملا معلوم قد 98 نیست بهداشت اشتباه کرده
وای خدا اینو ببین ماشاالله
ای جانم ماشالا بهش
واییی خودا تیپشو🥹🤤😍
اینک حسرت خوردنی نیست چونکه انرمال هست ..حتما رفته رفته این جور وزن ها به مشکل میخورن بخصوص دیابت...
عزیزم بچه گناه داره حالا اگه قدشم ۹۸ باشه چشش میزنن
ماشالا خدا برات نگه داره. نسبت به قدش وزنش خوبه. درسته میگن باور کردنی. نیست چرا نباشه. ایشون جز استثنا ها هستن خاص. وقتی ماشالا قدش ۹۸ .وزن ۲۰ براش نرماله.
ماشاالله
ماشالله بهش خداحفظش کنه،،ولی شما که اینجوری هی میای میگی و اصرار داری ما بفهمیم قدش چنده برای اطمینان بیشتر یه متر هم بزار که ما عدد رو ببینیم مطمئن بشیم ❤️😂اینجوری خودتم تو زحمت نمیوفتی هی ثابت کنی 😉
خوددااایاا😍😍 چقد خوردنیههه بوسش کن قدش اندازه پسر منه خوبه
تو عکس که مشخص نمیشه بعدشم عزیزم بنظرم بهتره اینقدر قد و وزن بچتو اعلام نکنی دوستانه بهت میگم اینجا خیلیا بچه هاشون کمبود وزن دارن حسرت میخورن دلشون میشکنه بعد ممنکه انرژی منفیش به بچه ات برگرده
اي خودا ماشاالله هزارالله و اكبر 😍
ببخشیدچندکیلو
کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy
عزیزم ماشالله مطمئنی 89نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.