۴ پاسخ

آره اونم شدید کلا توی یک دوره ی بحرانی میشم

اره دقیقاا قبلاً این جوری نبودما بعد زایمان اصلا وقتی پریود میشم همش آدم عصبی و افسرده است

آره الان این حسو دارم😀

اره 🥲

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان زانا کوچولو مامان زانا کوچولو ۱۰ ماهگی