۳ پاسخ

اره گلم لباس تاسایز۳بسه منم لباساشوتاسایز۳برداشتم ک تازه دارن اندازه اش میشن ولی بادی زیردکمه داربیشتربردارکه همیشه نیازه.

......

تصویر

ببین ما هر سال یدونه بچه تو خانواده داریم
یسری چیزا تازه مد شده پس ضروری نیست...
چیزای واجب سرویس چوب اگه جا نداری فقط یه گهواره..اگه جات کمه تخت کنار مادر و یه کمد که زیرشم چندتا کشو داشته باشه..اگرم جا داری که تخت و گهواره و کمد و ویتریت و دراور
لباس بیشتر زیر دکمه دار بکارت میاد
لباس مجلسی برای بچه نخر اصلا مگرنکه بخوای دهم یا چهلمش جشن بگیری براش
پستونک یدونه بگیر خیلی از بچه ها به هیچ عنوان نمیگیرن پستونکو...
لباس و پوشک سایز صفر و یک کمتر بکار میاد بچه مدت زیادی تو سایز ۲ و ۳ میمونه

سوال های مرتبط