شماهم حس کردین مث پسر املاکیا میشینه🤣

تصویر
۵ پاسخ

دخترمنم تو کالاسکه یه وری میشینه🤣

با آهنگ منو سر لج ننداز میرم زن میگیرم

ای جونم ماشاءالله بهش🥰😍

من به این ژست دخترم میگم راننده تریلی

اره 😂

سوال های مرتبط

مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار و هامین مامان مهدیار و هامین ۱۷ ماهگی