۱۲ پاسخ

پلاکت خونت حتما مشکل داره آزمایش cbsبگیر

منم اینجوری میشم برای من درد داره

برو چکاب بده اگر بی دلیله

کمبود اهن یا زینک وویتامین دی یا پلاکت
ازمایش بده
من هروقت .ویتامین دی بدنم میاد پایین کبودمیشم

اگه درد نداری پلاکت خونتو چک کن اگه درد دارع پس خرده به جایی حتما

حتما ازمایش بده
شاید پلاکت خونت پایین هست
قرص اهن میخوری؟؟

کمبود پلاکت و کم خونی

ازمایش‌cbcبده
من از یکم بعد زایمانم همیشه کبود میشم بنفش بعضیاش قهوه ای چندبار دکتر رفتم ویتامین قرص اهن اینا میدادن ی وقتایی کم ی وقتایی زیاد
اصلش این باید برم‌متخصص خون‌ولی نرفتم
فقط داخلی و زنان رفتم

درد میکنن؟!

کمبود اهن

آزمایش دادی ؟
پلاکت پایین نیست ؟
حتما پیگیر باش

پلاکت خونت کم نیست؟

سوال های مرتبط