پسر منم دقیقا همینطوره
چون دارن میفهمن دست دارن .یا به قول قدیمی ها نوک انگشتون شیر داره
🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍
09931400960
ماشالله خوبه ،تا ۴ماه سفت میگیره
وووی آره دختر منم اینجوریه انگار دستش خیلی خوشمزس😁😅
نجلا نمیکنه اینجوری ققط دستاشو میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.