۶ پاسخ

پسر منم دقیقا همینطوره

چون دارن میفهمن دست دارن .یا به قول قدیمی ها نوک انگشتون شیر داره

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

ماشالله خوبه ،تا ۴ماه سفت میگیره

وووی آره دختر منم اینجوریه انگار دستش خیلی خوشمزس😁😅

نجلا نمیکنه اینجوری ققط دستاشو میخوره

سوال های مرتبط