سلام .این جواب آزمایشم یعنی چی؟؟؟؟ دوروزه تاخیر دارم .مشکل داره😭

۱۵ پاسخ

تیتر بتا بده

.

وای خدا کنه همین تو حامله بشی دست برداری از این همه هم و غم و استرس من از دستت راحت بشم 😂😂😂


مثل مادری که نگران دخترشه ، برا بارداریت خوشحالم مادر جان.

الهی یه نوه خوشگل برام بیاری
تپل مپل و ناز

مثبته

عزیزم مثبته به احتمال خیلییی زیاد

مثبته 48ساعت بعد تکرار کن2برابر شده باشه اوکیه

انشالله ازمایش رو روز ‌پنجم تاخیرت تکرار کن اگه عدد بتا بالا رفته باشه بارداری عزیزم

نه عزیزم لقاحت دیر گرفته من روز پنج تاخیر بتام ۱۰بود نگران نباش

مثبته عزیزم ولی خیلی زود رفتی دو روز دیگه تکرار کن ببین چقدر رشد کرده

مشکوک به بارداری هستی فک‌کنم عزیزم

مثبتی خب عزیزم مبارکه

عزیزم مشکوک ب بارداری هستی و احتمال زیاد بارداری

منم دوتا تست مثبت بود رفتم سنو وازمایش منفی شد۱۰روز تاخیر همه علاعم بارداری هم دارم

این آزمایشم رو امروز دادم

تصویر

عکسشو بفرست

عکسش نیومده عزیز

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وپنجم بارداری