37.65 بالاس؟


تب واکسن

۵ پاسخ

بالای 38 خطرناکه

یکم اره

بهداشت به من گف بالای ۳۸ تبه
اگه تب داره با اب و گلاب پا شویه بده

گلاب برن دستمال بزار پیشونیش زود میاره پایین

اره یکم مونده برسه ب تب ینی 38
پاشوبیه کن استا بده ی بادی تنش کن

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان جــانا مامان جــانا ۱۳ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی