سلام عزیزم دکترزنان به پیلکتازی نینیت چی گفت نگران کننده اس ؟؟؟
امروز دخملی منم تو انومالی داشت
در کل بارداری یه بار سونو آنومالی لازمه درسته؟
خب اینم سونو آنومالی هست درسته؟
امامن دوس دارم طبیعی زایمان کنم
سلامتی باشه انشالله
۲۴هفته هم باید بری یه سونو انومالی دوباره
پسر هست
پسرههه
male میشه پسر
پسر عزیزم
پسره زایمانتم سزارین زده
مبارکه پسره 💙💙
پسملی
مبارکه پسره 🤭🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.