خانما به نظرتون جنسیتش چیه وسط پاهاشه

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم الان ۱۲هفته جنسیت رو خیلیا میگن
من خودم ۱۵هفته رفتم قطعی گفت دختره
آنومالی هم ۱۸هفته گفت دختره
خودت چی دوس داری؟

مشخصه عزیزم
دستی بالاس😅😅

مگه جنسیتو ننوشته؟؟

نانازیییی
پسره

پسره دیگه

من اینجور بود دکتر هم گف پسره خودمم اینجا تاپیک زدم همه گفتن پسره برای ان تی، ولی سونو ک رفتم آنومالی و اینا گفت دختره،گف چون کوچیک هستن و داره دستگاه تناسلی تشکیل میشه بزرگ نشون میدن گاهی و یا بند ناف هست

وقتی بچه خودش دست ب کار میشه و جنسیت رو لو میدع😂😂

واقعا با اینکه عکسش خیلی بد افتاده ولی اقای محترمه قشنگ یخ جاییش مشخصه🤣🤭

پسره معلومه که

پسره دیگه😂🤣

مبارکه گل پسره😅🤭

بله اقاس😂

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
سهیل سهیل قصد بارداری
مامان ♥دخترم مامان ♥دخترم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 ۶ ماهگی
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی