۶ پاسخ

منم دوتا تست مثبت بود رفتم سنو وازمایش منفی شد ۱۰روز تاخیر همه علاعم بارداری هم دارم خیلی ناراحتم

ماه بعد.امیدت از دست نده تو میتوووونی✌️😍

تازه یک ماه هست بی بی میزدی حداعقل قبلش بعد میرفتی انشاالله مثیت میشه

هیچی....ان‌شاءالله ماه بعد آدم با همین امید ها زنده هست☺️😢

ناراحت نباش فداسرت
باید بزنی ب بیخیالی تا بشه

ایشالا خیلی زود مثبت میشه
چند وقت اقدامی؟

سوال های مرتبط

مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
یا امام رضا یا امام رضا قصد بارداری
 هفته هفدهم بارداری
 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵حسین💙👶 مامان 🩵حسین💙👶 ۳ ماهگی
Aviin Aviin قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
یکتا یکتا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری