منم دوتا تست مثبت بود رفتم سنو وازمایش منفی شد ۱۰روز تاخیر همه علاعم بارداری هم دارم خیلی ناراحتم
ماه بعد.امیدت از دست نده تو میتوووونی✌️😍
تازه یک ماه هست بی بی میزدی حداعقل قبلش بعد میرفتی انشاالله مثیت میشه
هیچی....انشاءالله ماه بعد آدم با همین امید ها زنده هست☺️😢
ناراحت نباش فداسرت
باید بزنی ب بیخیالی تا بشه
ایشالا خیلی زود مثبت میشه
چند وقت اقدامی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.