آزمایشم منفی شد 😞

۳ پاسخ

از چیه تازگیا مد شده، اکثر خانما اینجور یا تاخیر دارن بدون بارداری، یا مابین پریود لکه بینی میبینن.
اگه باردار نیستین،حتما امپول پروژسترون بزنین پریود بشین،

نگران نباش خدا بزرگه

علائمت چی بود؟

سوال های مرتبط

 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵حسین💙👶 مامان 🩵حسین💙👶 ۳ ماهگی
Aviin Aviin قصد بارداری
یکتا یکتا قصد بارداری
جوجه 🐣 جوجه 🐣 قصد بارداری
آوا آوا قصد بارداری
مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
حدیثه حدیثه قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
نازیلا نازیلا قصد بارداری