خدا خیر وصلاح روبهترمیدونه.توکلت بخدا باشه بخدا بسپار
حتما ب موقش میشه بسپر ب خدا 💚
ماه بعد اقدام کن انشالله مثبت میشه 🤗
نا امید نشو خدا به وقت خودت بچه بهت میده منم اینجور بودم آزمایش دادم منفی میشد چند سال اقدام بودم اما باردار نمیشدم اما خدا به موقع خودش بهم بچه داد هیچ وقت از امید خدا نا امید نشو
منم بعد ۷ روز تاخیر امروز تست زدم منفی بود خیلی امید داشتم نا امید شدم
علاعمت چیه
چند رپز تاخیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.