آزمایشم منفی شد 😭😭😭😭😭

۱۸ پاسخ

🥺😔عزیزم خیلی ناراحت شدم برات قشنگم انشالله خدا دوتا نینی خوشگل ب زودی بدون دوا و درمون بزاره بغلت
اونایی ک میگن ماه بعد نمیدونن چقد سختی داره 😔خیلی درکت میکنم خیلی سخته ولی خدا خودش صبوریتو امتحان میکنه مطمئن باش بهترین جوابو بهت میده

وای عزیزم خیلی ناراحت شدم😔😔خیلی سخته ناامیدی!!😔 نمیدونم والا چی بگم... فقط خدا به دلت صبر و طاقت بده. هرچی که ناراحت باشی حق داری.

من الان رفتم ازمایش تیتر بتا یا فاطمه زهرا

خیلی ناراحت شدم برات اما خودتو قوی کن انشالله دفعه بعد

ماری جان جوابمو بده من الان دارم میرم ازمایش تیتر ...بیبی چکمو از روز هفتم مثبت شده امکان داره تیترم منفی بشه یعنی؟؟

بیبی چک استفاده نکرده بودی ازمایشت مگه مثبت نشده بود قبلا ؟؟؟

مگه بیبی چک نداده بودی ماری

ان شاء الله خدا برات جبران کنه💔💔میدونم داری چ دردیو تحمل میکنی😔😔

عزیزم🥺🥺
واقعا خیلی سخته ، امیدوارم که سری بعد بیای بگی مثبت شده و همونی باشه که دلت میخواد

عزیزممم ناراحت نباش. خیلی سخته.

ای وای😭😭😭

نمیدونم حالا دکترمو عوض کنم یا دوباره پیش همین دکتر ادامه بدم

خیلی سخته واقعا 🥹🥹🥹

این همه درد بکشی ایشالله سری بعد ایشالله میگیره

عزیزم 🥺 دقیق این شوک به خودمم وارد شد غصه نخور عزیزم

بتا چند بود

فدا سرت ماه دیگ

روز چندم انتقالت

سوال های مرتبط

مامان 🩵حسین💙👶 مامان 🩵حسین💙👶 ۳ ماهگی
Aviin Aviin قصد بارداری
مامیلی ماتان مامیلی ماتان قصد بارداری
یکتا یکتا قصد بارداری
جوجه 🐣 جوجه 🐣 قصد بارداری
آوا آوا قصد بارداری
مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
حدیثه حدیثه قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
نازیلا نازیلا قصد بارداری