سلام جواب آزمایشم منفی شد

تصویر
۷ پاسخ

فداسرت خدا بزرگه سری بعد ایشالا هر ماه 25درصد شانس بارداری داریم عزیزم نگران نباش

عب نداره

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

منم ماه قبل رفتم منفی شد وِی امیدوارم این مثبت بشه

خدا بزرگه ان شاءالله به همین زودی ها

سلام
ان شاالله که خیره عزیزم🙂

ایشالله ماه بعد
منم الان رفتم ازمایش ساعت۱۰جوابش میاد تاخدا چی بخاد

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
 هفته هفدهم بارداری