سمیرا جونم هنوز سنی نداری گلم صبر کن
من ٣٧ سالمهههه تازه شدم🤪
عزیزم ناراحت نباش منم دو اسفند ای یو ای کردم و سرموعد پریود شدم ولی اصلااا نه گریه کردم برای اولین بار و نه خودمو اذیت کردم مطمیییییین باش اگه صبرکنیم و یکم بیشتر حوصله به خرج بدیم صددرصد موفق میشیم به زودی وزود مامان میشیم خودت از هرکسیتو دنیا مهم تر و با ارزش ترینذارچیزی اشکتو دربیاره قول میدم بزودی میای و خبرمامان شدنتو میذاری فقط خودتو نباز😘😘❤️❤️
سلام گلم غصه نخوریا سمیرا جونم اینسری با انرژی بیشتر خرگوشک و برامون میاری غصه بخوری میکشمت
انشالله ۱۴۰۵ روزای قشنگ و پر از نوری باردار بشی گلم
تو قبلا طبیعی باردار شدی نگران نباش این ماه خودت دوباره اقدام کن
مکمل بخور این ماه
ایشالا ماه بعد میشی
منم ماه پیش حال تورو داشتم😒
الهی فدات شم
غصه نخوری خوشگلمممم
ایشالا ماه بعد میشی عزیزم🌺♥️
عزیزمم🫂ایشالا ماه بعد خبر بارداریتو بدی🥲❤️
🫂غصه نخوریا، سال جدید با انرژی مثبت تر و قشنگ تر،بدون استرس جنگ و گرونی و .....
چند روز تاخیری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.