بچها جواب انتی چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

عدد ان‌تی چنده ؟

کیست تخمدانم داری
نوشته باید آسپرین ۱۶۰میل استفاده کنی

فقط جفتت پایینه

کجا رفتی سونو عزیزم

سعی کنید سونو‌میرین‌حتماهمونحااز دکترش سوال کنید ، جفت چجوری ،وضعیت بچه ، جنسیت و….
دکتز‌بگه بهتزه چون شاید تفسیرهای ما اشتبا باشه

عدد انتی ک نرمال خداروشکر

جوابش که خوبه دکتر خودش چیزی نگفت؟ راجع به جنسیت هم میگن که تقریبا درست حدس میزنه برای تو چی گفت؟

عددای بالا نرمالن عزیزم پایینیا نمیدونم چین

جنسیتو نگفت بهت ؟ اخه هفتت زیاده گفتم شاید حدسی گفته

فکر کنم جفتت پایینه

مبارکه عزیزم خوبه

بسلامتی عزیزم من که سردر نمیارم انشاالله که همه چی خوبه قشنگم🥰❣️

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته چهاردهم بارداری
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی