عدد انتی چنده ؟
کیست تخمدانم داری
نوشته باید آسپرین ۱۶۰میل استفاده کنی
فقط جفتت پایینه
کجا رفتی سونو عزیزم
سعی کنید سونومیرینحتماهمونحااز دکترش سوال کنید ، جفت چجوری ،وضعیت بچه ، جنسیت و….
دکتزبگه بهتزه چون شاید تفسیرهای ما اشتبا باشه
عدد انتی ک نرمال خداروشکر
جوابش که خوبه دکتر خودش چیزی نگفت؟ راجع به جنسیت هم میگن که تقریبا درست حدس میزنه برای تو چی گفت؟
عددای بالا نرمالن عزیزم پایینیا نمیدونم چین
جنسیتو نگفت بهت ؟ اخه هفتت زیاده گفتم شاید حدسی گفته
فکر کنم جفتت پایینه
مبارکه عزیزم خوبه
بسلامتی عزیزم من که سردر نمیارم انشاالله که همه چی خوبه قشنگم🥰❣️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.