۶ پاسخ

اره برو nst بده

عزیزم از دیشب داری میگی بعد بنظرت الان یادت اومده خطرداره

ببخش پهلو چپ ن راست

ی چیز شیرین خوردی ب پهلو بخابی؟

بزرگ شده جاش تنگه حرکاتش بعضی وقتا کم میشه ی چیز خیلی شیرین بخور اگه دیابت نداری نیم ساعت به پهلو راست دراز بکش ببین تکون میخوره اگه تکون نخورد ی سر برو اورژانس ضربان قلبشو بگیر

برو ی نوار قلب بگیر

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی