۶ پاسخ

دختر منم وقتی شیر قاطیش میکردم نمیخورد همونطوری ساده بزار تو هواپز قشک کبابی بشه بده بهش و اینکه سیبزمینیت شیرین باشه

ای خدااا
اتفاقا پاشا خیلی خوشش اومد از پوره سب زمینی و خورد
قراره فردا پوره یا فرنی کدوحلوایی رو امتحان کنم که خودم ازش متنفرم😅

اگ خالیش دوس نداشت هویج قاطیش کن صددرصد میخوره

اونجوری بچه های منم نمیخورن من سیب زمینی و هویج رو باهم میزارم میپزه و له میکنم و گاهیم عصاره مرغ و گوشت میریزم و کوچولو کوچولو میزارم دهنشون رقیق نمخورن از طعم کره هم خوششون نمیاد سیب زمینی خ خوبه بخوره برا وزن دهی

رقیق میشه دختر منم نمیخوره همونجوری بافت دار به اندازه یه عدس کوچیک بزار توی دهنش ببین نمیخوره

بیشتر بچه ها معمولا سیب زمینی دوست ندارن

سوال های مرتبط