این قشنگه برای آرسام گرفتم به نظرتون

تصویر
۸ پاسخ

مبارک باشه من اصلا زمستونی اینا نگرفتم نمی‌دونم چ جثه ای بشه سال آینده

آره خیلی خوشگله چندگرفتی؟

اره خوشگله مبارکش باشه😍

اره عزیزم
من اینو خریدم

تصویر

اره قشنگه مبارکش باشه عزیزم این تا سه سالگیش قشنگ میخورع

اینو من تن یه پسره دیدم خیلی خوشم اومد.
خفن میکنه بچه رو

اره مبارک باشه

آره خوبه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد