۸ پاسخ

به سختی ، فکر کن خوابت میاد اما باید چشمات تیز کنی خطوط شیشه شیر ببینی

یه فلاسک اب جوش
یه کتری اب جوشیده سرد
باهم مخلوط میکنم دیگ دستم اومده چقدر بریزم ک ولرم باشه
بعدم پودرو میریزم

من آب بادمای ۵۰درجه میریزم ت فلاسک باشیشه شیرخشک همرو می‌زارم کنارمون میخوابم بیدار میشه سریع درست میکنم میدبهش

با چرا قوه گوشی😂😂

من همیشه آب ولرم درست میکنم ولی چشام ی وقتایی باز نمیشه نمی‌دونم چقد درست میکنم😮‍💨🤣🤣

شیشه شیرش شسته و شیرش و فلاسک هم آماده بغلش
تا داره بال بال میزنه آماده میشه

هربار شیر میدم شیشه میشورم اب میکنم واسه بار بعد فقط شیر بریزم

تمام وسایلشو اماده میکنم یجا میزارم تا بیدار شد سریع درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی