مامانایی ک بچه نارس دارن چند ماهگی نشستن

۸ پاسخ

بچه من ۳۷هفته دنیااومده هنوز نمیشینه چهاردست وپا نمیره بعد شما از بچه ۳۲ هفته چه توقع داری خواهر

۸.۹ماهگی نشست

نهایتا آخر ۸ ماه میشینه
ربطی به نارسی نداره به بنیه بچس

نه نارس نیست زودرس میشه علت بستری شاید کامل نشدن ریه بوده بچه من آب توی ریه ش بود یه هفته بستری شد

بچت غلت میزنه

والا گفت نارس ۲۰روزم بستری بود

۳۷هفته

مال من ۷ماه هنوز ننشست چهار دست پا نمیره هیچ

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۱۰ ماهگی