بچه من ۳۷هفته دنیااومده هنوز نمیشینه چهاردست وپا نمیره بعد شما از بچه ۳۲ هفته چه توقع داری خواهر
۸.۹ماهگی نشست
نهایتا آخر ۸ ماه میشینه
ربطی به نارسی نداره به بنیه بچس
نه نارس نیست زودرس میشه علت بستری شاید کامل نشدن ریه بوده بچه من آب توی ریه ش بود یه هفته بستری شد
بچت غلت میزنه
والا گفت نارس ۲۰روزم بستری بود
۳۷هفته
مال من ۷ماه هنوز ننشست چهار دست پا نمیره هیچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.