سلام خانما سونوم چجوریه نرماله بنظرتون ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

دکترت ازاده خزائی ?
برای من که ۳۰ هفته سونو وزن نوشته

اره خوبه سونوت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی