۳ پاسخ

حس تو درک میکنم منم ۶ روزه دخترمو گرفتم روزای اول حس افسردگی داشتم عذاب وجدان داشتم کم کم خوب میشه نگران نباش عزیزم

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

چرا اینقد زود

سوال های مرتبط