۴ پاسخ

منم باورم نمیشه😂😍خدا عمر طولانی و با عزت بده بچه هامونو

من بااینکه بچه دومه چون ذوق دختر داشتیم سه شب اصن نخوابیدم فقط نگاش میکردم باورم نمیشد دختر دارم🥰فرداشم انرژی داشتم مامانم هی پا میشد میگفت بخواب من بیدارم دوباره غش میکرد از خستگی😄

باور کن چون خوابیدنی در کار نیست تا ک بخوای خواب هم ببینی 😆

خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط