۴ پاسخ

واسه دختر من که خیلی خوب بود اصلا نفهمیدم

واسه امیر علی خیلی خوب بود ک

مگه نگفتن سبکه و تب نداره
چقدر خوشحال بودم
ایشالا زود بگذره و تبش بیاد پایین

واسه رادین سبک بود

سوال های مرتبط