کلا اولی و دومی نداره. بچه تا وقتی جا داشته باشه تو شکم میچرخه و بعد از هفته 37 معمولا کم پیش میاد بچرخه. اما بازم مورد بوده که 38 هفته هم چرخیده. دکتر من میگفت اگر فضا داشته باشن و مایع آمنیوتیک هم نرمال باشه امکان چرخیدن تو هفته های بالاتر هم هست. به طور کلی طبق اماری که میخوندم حدود 5 درصد احتمال داره بچه بریچ باقی بمونه و در بیشتر مواقع هفته های اخر بچه به صورت سفالیک هست.
زن داداش من ۳۸ هفته سفالیک بود بچش
۳۹ هفته بریچ شد دوباره تا اومدن سزارینش کنن سفالیک شد😂😂😂😂
اخرم طبیعی نشد دردش نگرفت بچه مدفوع کرد سزارین شد
میگن تا هفته ۳۶ هنوز جا داره بچرخه بعدش دیگه جاش تنگ میشه احتمال چرخیدنش میاد پایین ولی بازم دقیق نمیدونم
اها بهت نگفتن هنوز وقت داری برای سفالیک شدن
برا من تو انومالی گفتن سافلیکه الان چرخیده مریم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.