تب و لرز،هست این
آخه یه چند دقیقه بمونه کرم می شه فایده نداره باید دوباره بذاری تو آب که گرماش بره
پاشویه آب و گلاب هم خوبه
با تب سنج همش چک کن
نیاز نیست حتما بیاد پایین همین که تبش بالا نره و یه محدوده باشه خوبه
این مواقع حتما دست و پاش رو ماساژ بدید من گرم بشه یا پتو بندازید رو دست و پاش
چون خطرناکه
این که سر داغ باشه و بدن سرد نشان دهنده تجمع خون تو سر هست که خدای نکرده ممکنه باعث تشنج بشه
یه این نوع تب اصطلاحا می گن چهل درجه
پسرمنم واکسن چخارماهگی همین بود
دقیقا مشکل منم همین بود دیشب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.