طبیعی....ببین هم سزارین هم طبیعی هردوش استرس و وحشت داره اما هزار بار هم بچه دار بشم بازم با همه سختیاش طبیعیو انتخاب میکنم
منم زایمان دومم هست واگرخدابخوادطبیعی
طبیعی
طبیعی
طبیعی قطعا
طبیعی زایمان اولیم
طبیعی اما تجربه نکردم
طبیعی عزیزدل
طبیعی. اولی، طبیعی بود.
اولین باره میخام طبیعی زیمان کنم خیلی میترسم وای😁😁
قرار بود برم طبیعی بچه بریچ شد. داشتم با سزارین کنار میومدم دیشب بیمارستان گفتن سفالیک. شده حالا امروز سونو دارم ببینم چی میشه.
الان دوباره به طبیعی فکر میکنم حالم بد میشه
من طبیعی
ولی سز شدم
طبیعی دوس داشتم سزارین شدم😂
من از طبیعی میترسم سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.