روز هفتم خیلییی زوده گلم
دوستم روز ۱۵ای یو ای زد مثبت بود
انشالله براتوام مثبت میشه ولی خیلی زوده
اره هس
منم میبینم هاله رو ایشالا که مثبت باشی 🤩🤩🤩🤩
زوده صبر كن
خیلی زود زدی عزیزم
صبر کن انشالله اتفاق های قشنگی میوفته برات 😍🥰
این مثبته
ازادسازی زدی؟
هاله داره
اره منم میبینم
منم دیدم🥺
من میبینم هاله رو ان شاالله که مثبت باشه بهتره چند روز دیگه تکرار کنی
اره هست
ایشالله که مثبته .ولی الان من خطی نمیبینم ...احتمالا زود گذاشتی عجله نکن ...
من نمیبینم هاله رو ولی اگرم داره دل نبند بهش واسه من از اینم پررنگتر بود پریود شدم
آزمایش معتبر هسش برو آزمایش
فعلا زوده روز ۱۳ بزن
منم میبینم
منفی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.