خانما این انتی جنسیت چیه

تصویر
۵ پاسخ

اینا چرت و پرته
واسه منو میگفتن بی شک نسبت ب ازمایش انتی دختر نشون میده

پسر بود

دختره

میگن بتا بالای ۴۰ باشه دختره اینو شنیدم

بعضی ها با توجه به عدد بتا و مام میگن ولی دقیق نیس

آزمایش که اصلا جنسیت و نشون نمیده🥴

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری