این مدل گن خوبه برای بعد زایمان طبیعی؟

تصویر
۳ پاسخ

عالی منم میخوام این مدلی بگیرم

اره خوبه

من که گن نبستم
با یه شال آروم رو شکمم بستم اونم وقتی میبینم که میخاستم راه برم
شکمم تخت تخت شد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد