۶ پاسخ

زوده بنظرم
من تازه دارم تو غذای دخترم روغن زرد میریزم

روعن زیتون یا کره بریز
دنبه سنگینه براش

کلا دکتر ب من گف سعی کنم کره و روغن زیتون هم ندم بهش چه برسه ب دنبه

خیلی چربی و ایتاش بالاس مننوعه عزیزم با گوارش و معده بچتوت بازی نکتید علم پیشرفت کرده

نه تا۱سالگی ممنوع

حالا چرا روغن دنبه؟چرا کره نمیزنی؟

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی