بچه ها این مثبته؟؟؟چیکار کنم مطمئن بشم؟؟

تصویر
۱۸ پاسخ

از این مثبت تر هم مگه داریم .
داروهای خاصی ک مصرف نمیکنی؟
همین الان برو آزمایشگاه آزمایش بده یک ساعت جواب میدن .
چند روزه عقب انداختی؟

آره مثبته مثبته

مبارکه

آره مثبته
دقیقاً مثل زمانی هست که من علیسانم رو باردار شدم.
مبارک باشه عزیزم

مثبت تر ازاین ندارم عزیزم
مبارکه❤️

از این مثبت تر مگه دارم 🙂مبارک باشه برا منم. همینجوری بود من چهار تا هم زدم 🤣🤣

اين كه خيلي واضحه.مباركه🌸

دیگه از این مطمئن تر خواهر مبارکه

برو آزمایش....مثبت کاذب خیلی دیدم

دیگه از این مثبت تر نداریم خانمی

عی خدا مبارکه

دیگه مطمین شدن نمیخوادنه هفتت برو قلبشو سونوکنه

صدرصد مثبته اگه مطمئن نیستی یدونه دیگه بزن

عزیزم بارداری مبارکه

مثبت تر ازین دیگه نداریم

دیگه از این واضح تر مثبته

کاملا واضح مثبته ازین مشخص تر نمیشد دیگه ..مبارکه

بله مثبته

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۴ سالگی
مامان آیدا وتودلی مامان آیدا وتودلی ۴ سالگی
مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان و هامین مامان هاکان و هامین ۳ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهارم بارداری
مامان سلنا مامان😍🧿 مامان سلنا مامان😍🧿 ۴ سالگی