۵ پاسخ

من اصلا کبودی نداشتم. ورم هم یه روز بود.
دکتر‌گقت یخ بزار واسه ورم

منم زدم روزی دوتا قرص اناهیل واسم تجویز کرد و روزی یکی ویتامین سی گفت بخورم

یخ بزار. سه روزه کبودیش میره ورمش هم یک هفته بعد میخوابه این حجمی که الان میبینی نصف میشه. مرتب لباتو چرب کن خشک نشه

قرص اناهیل بخور

کجا فیلر زدی عزیزم؟ قیمتشم لطف میکنی

سوال های مرتبط

مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو ۳ سالگی