اگه خواستی فرم بدی شکل سرش رو اگه میتونی با بالشت معمولی زود به زود سرشو جابه جا کن اگه سخته بالشت فرم دهی بگیر من چون برام فرم سر بچه خیلی مهم میگیرم یکی
واجب نیس ولی کاربردی هست قیمتش هم زیاد نیست من ۱ سال اول فقط همون بالشت فرم دهی برا پسرم استفاده کردم چون بقیه ی بالشت ها بزرگ هستن گردنش اذیت میشد
من واسه پسرم نخریدم انقدر به یک سمت میخوابید سرش کج حالت گرفته بود. بعد چهل روز تا ۶ ماه زیر سرش گذاشتم سرش کاملا گرد شد
نه بابا اصلا مهم نیست مگه ماها رو بالشت فرم دهی خوابیدیم؟؟ یک جور چسی چسی چسی دیگه😅
ی پزشک نوزاد دیدم گفت ی چیز الکی تازہ انقد ضررم دارہ باعث بد حالتی یا خفگی نوزاد میشہ
نه واجب نیست
ولی حتما سعی کنید چندساعت یک بار سر بچهرو بچرخونید که فقط تو ی سمت نباشه و سرش بدفرم بشه
بدبخت ماها نه شیشه شیر خوب نه مای بیبی خوب نه سرویس خواب نه گهواره 😂😂😂😂😂
والا همش پزشک میگه بچه تا دوماه نیاز به بالشت نداره اصلا
تجربه ی خودم
من استفاده کردم واسه پسرم قشنک سرش گرد و خوش حالته ولی دیدم بچه های فامیل که سرشون کج فرم گرفت قیمتی نداره بگیر حتما نهایتا ۲ ۳ ماه استفاده میکنه ولی ارزششو داره
نه من برا پسرم گرفتم خیلی استفاده نکردم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.