خانوما تو دوماهگی ۶ کیلو خوبه احساس میکنم پسرم ضعیفه

۷ پاسخ

دختر من چهار ماهشه5800😐😂 حس نمیکنم ضعیفه😁

قدش چند بود؟

عالیه

خوبه ک دختر من ۱ماهه و ۳روزشه ۴کیلو ۵۰ گرمه

بستگی به وزن تولدش داره ولی ماشالله خوبه

پسر من سه ماهگی 6 کیلوعه
وزنش خیلی هم خوبه

فکر میکنم خوبه دختر من تو ۳ ماهگی ۶۸۰۰ بود و گفتن خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان🐣 🧸 مامان آقا نیکان🐣 🧸 ۱۴ ماهگی