۶ پاسخ

خیلی خوبه ماشالله

من پنچ کیلوشه

خیلی عالیه.رفلاکس داره چ شیری میخوره؟

خیلی خوبه

عالیه عزیزم نگران نباش رفلاکسو همه بچها دارن

اره خوبه،

سوال های مرتبط

مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی